Один з найбільш суперечливих і нестандартних музеїв світу був створений в 1995 році. Засновники закладу присвятили його смерті у всіх її проявах.
Керуючись гаслом: "Ми всі помремо, чому б не впізнати про смерть більше?" - Дж. Хілі і К. Шульц зібрали унікальну колекцію, пов'язану з вічною таємницею людського буття (або небуття - так точніше).
Музей розташований на Голлівудському бульварі, працює без вихідних. Відвідувачі мають можливість оглянути експозицію з 11 години ранку до 8 години вечора. По суботах навіть до 22 годин. За вхід просять 15 доларів. Біля музею розташована безкоштовна парковка, що велика рідкість в Голлівуді. Допускаються всі бажаючі, проте, біля каси музею висить рекомендація не брати з собою дітей, утриматися від відвідування вагітним і людям зі слабкою нервовою системою.
Реклама обіцяє щось неповторне, унікальне і особливе. Гідів в музеї немає, але це ніяк не відбивається на враженні відвідувачів. Незнання англійської мови також не є перешкодою. Якими ж експонатами "радує" музей відвідувачів?
Колекція самих різних атрибутів похорону - це лише прелюдія. Інструменти для бальзамування тіл, для розтину трупів - далеко не найстрашніше в "смертному" музеї. Колекція фотографій, які закарбували страти, результати дорожніх аварій, жахи моргів, "діяльність" серійних вбивць, маніяків. Особлива гордість музею - відрубана на гільйотині і дбайливо збережена голова "синьої бороди" - вбивці жінок з Франції початку 20 століття.
Міцний шлунок, залізні нерви, холоднокровність - необхідні якості для відвідувачів даного спірного закладу. У рекламі на інтернет-сторінці музею вказується, що одне відвідування триває близько 45 хвилин. Власники закладу запевняють, що відвідувачі можуть залишатися в залах стільки, скільки захочуть. Скрупульозно підраховані випадки падінь в непритомність, статистика подається з гордістю.
При закладі є досить великий магазин, в якому відвідувачі можуть придбати сувеніри на пам'ять про відвідини: майки, куртки, гуртки, значки, магнітики, авоськи, гаманці - все з символікою музею (черепа, напис "смерть" і т. Д.), настільна гра "Серійний вбивця" (один з гравців вбивця, всі інші - жертви). Щоб отримати такі ось сувеніри, немає потреби їхати в Голлівуд. Можна замовити на сайті закладу.
Музей смерті не відчуває нестачі в відвідувачах. Зі зрозумілих причин фотографії із залів музею ми не виставили.

Немає коментарів:
Дописати коментар